erd_mell inanın o kadar benzer şeyleri yaşamışız ve yaşıyoruz ki. Neredeyse hergün ağladım aylarca. Kızım emmezdi açlıktan ağlardı o ağlardı ben ağlardım kimseyle görüşmek istemezdim hâlâ da gönül rahatlığıyla sosyalleşemiyorum. Şimdi ek gıda yemiyor o kadar üzülüyorum ki 8 aylık oldu hâlâ düzelme yok aksine daha da kötü oldu malesef ağzını açmıyor. Alerji yüzünden zaten faydalı hiçbir şey veremiyorum siz anlarsınız beni :( ve tabi alerji yüzünden ben de sizin gibi sevdiğim çoğu şeyden mahrumum o kadar canım çekiyor ki tatlı özellikle :( inşallah bebeklerimizin alerjisi sağlıkla geçer tez vakitte ve bebeklerimiz de biz de yeriz mahrum kaldığımız yiyecekleri ve kalbimiz de ferahlar her şey yoluna girer inşallah. Bolca dua edelim