Herkese merhaba. 1 yaşında oğlum aşırı derecede gaz sorunj var. Denemediğim çay, damla, ilaç, probiyotik kalmadı. Yediklerimizi günlük tuttum denedim belirli bir besine karşı hassasiyet yok. Özellikle geceleri çok kötü. Geçen gece acile gittik. Alt gazı çıkaramadı ve çok ağladığı için. Başına gelen var mı bu durum? Var mı mucizevi değişik bir önerisi olan? Gerçekten kafayı yemek üzereyim zor durumdayım