Kızlar en son doktora gittiğimde kadın doğuma smr testi yapmıştı sonucu çıkmış sonuçta hafif inflamasyon yazıyor yani biraz araştırdım inflamasyon enfeksiyon demekmiş sanırım acaba enfeksiyon mu var yani bunun için mi geçmiyor yanması kasinmasi acaba arastiricima hep bu çıktı karşıma salı günü kontrolüm ama ne bileyim bı sorayım dedim sonucu böyle çıkan veya ne demek olduğunu bilen varmı acaba