nilsara Bulaşık makinesine asla güvenemiyorum temiz bardakları bile sudan geçiririm her zaman öyle kullanırım. Bebeğim için tabakları ve kaşıkları da sudan geçirip kullanıyorum. Yere çıplak ayakla basmam mümkün değil yatak haricinde kesinlikle çıplak ayakla gezemem. Duş alırken bile terliklerimle alırım fayansa asla çıplak ayakla basamam. Bir kıyafeti çok zorda kalmadığım sürece kesinlikle yıkamadan giymem. ( Bir videoda kadının nevresim takımını kapalı paketten çıkarıp direkt yatağa yorgana taktığını görmüştüm şok olmuştum iğrenç çünkü buna ithafen söylüyorum 😄) Yemeklere takıntım var hiçbir şeyin birbirine değmesinden hoşlanmıyorum yani mesela kahvaltıda salam ve yumurta veya da salatalık zeytin gibi çok iğrenç geliyor. Tabiki normal yemeklerde bunu yapmıyorum pilav ve tavuk yan yana durabilir sıkıntı yok. Uzun tırnak asla kullanamam beyazı göründüğü an keserim aşırı huylanıyorum tırnağımın bir yere değmesinden. İnsanların yemek yemesinden rahatsız oluyorum yani işte ağzını şapırdatmasından yeme şeklinden felan (bazıları çok kötü yemek yiyor çünkü rahatsız edici bu sadece ses değil) Daha bir sürü var aslında ama şimdilik aklıma gelenler bunlar.