1,5 yaşında bebeğim var ve süpriz bir şekilde ikizlere hamileyim doktor emzirmeyi bırakmamı söyledi ama çocuğum memeye çok düşkün sürekli ağzımda dursun istiyor ne yaparsam yapayım bırakmıyor krize giriyor uyumuyor kendimi çok kötü hissiz sabrım ve psikolojim dayanmıyor ne yapmalıyım siz nasıl bıraktırdınız