Bebeğim 2 bucuk yaşında gayet akıcı konusuyor. Son 4-5 gündür bizi anladığı halde ne söylersek tekrar ettiriyor. Mesela Yemek yedin mi diyoruz haa ? Diyor tekrar yemek yedin mi diyince cevap veriyor gibi. Ya da dışarı cıkalım mı diyorum haaa ? Diyor biz tekrar aynı şeyi söylüyoruz ondan sonra cevap veriyor. Bu huyu yoktu son 1 haftadır böyle herşeyi duyduğu ve anladığı halde haaa ? Diye tekrarlattırıyor. Bugün hiçbir haaa. Sorusuna cevap vermedik tekrarlamadık yani kendisi iletişimi kurup sorduklarımıza cevap verdi. Cocuğu böyle olan var mı ? Ya da nasıl aşabiliriz bunu.