6 yıl ara ile ikinci sezeryanımı 15 gün önce oldum. İlk sezeryanım çok daha rahattı bir haftada ayağa kalkıp evimin işini yapar hale gelmiştim. Bugün 16. Günüm hala dikiş yerlerimde acıma var bu sürece kadar olan zaman da ilk sezeryana göre daha zor ve sancılı geçti ama sonuçta geçti çok şükür ☺️