Crnkaya Merhaba bebeğim 2,5 aylık 2-3 gündür emziğini atıp elini emmeye başlıyor gece de uyandığı zaman aynısını yapıyor gece kusar diye korkuyorum sizde de böyle oldu mu ?
Ssevey Crnkaya Çok normal canım olmaması anormal ellerini tanımaya başlıyolar bu aylarda benimki yumruk yapıp ağzına sokuyo baş parmağını emerek uyuyo emerken aradanda parmağını emmeye çalışıyo 3 ay 27 günlüğüz
Burcu_uu Crnkaya 2 aylıkken başladı ufaktan şuan 4 aylik hep eller ağızda 😄 artık ses çıkara çıkara emiyor 😊
Oznur24 Başparmakla başladık emme işine bütün parmakların tadına baktık şimdi de komple elimizin tadına bakıyoruz 🤣🤣 bunlar çok normal yakında ayaklarını tadına bakacaklar