tuayyo Kiwi ‘mi ? Yoksa Weewell ‘ mi ? Kullanıpta memnun kaldığınız veya eksilerini gördüğünüz var mı anneler hangisini almalıyım ? 😇
blueberryyy__ tuayyo bende ikisi arasında kaldım bir arkadaşımda kiwi markasının var çok memnunum dedi bugün
Dolores tuayyo ben günlük pastörize süt kullanıyorum. Oda sıcaklığında olması gerekiyor. Soğuksa süt biraz ısıtmak gerekiyor. Hiç kaynamamış köy sütünü tabiki önceden pişirip kaynatmalısınız
tuayyo Dolores yok zaten pastorize süt kullanıcam . Valla daha önce kendim ev için yapmıştım makine değil tutmuştu ama şimdi bebeğim için cesaret edemiyorum mecbur makine alıcam 😆