Glsm11 4.5 yasında oglum var 1 senedir kreşe gidiyoruz. Bugün okuldan ögretmenin düğüni vardı düğünr katıldık .oğlum dügünde okuldan arkadaşlarıyla asla oynamadı iletişeme bile geçmedi benım yanımda oturup tek başına oynadı sizce neden böyle yapıyor
Glsm11 sengul34 ama arkadasları bir senedir aynı sınıftalar utanıyorum diyor bide karnım agrıyor diyo hemen