Kızlar 1 hafta önce kızımı her zamanki gibi ayağımda salladım uyudu kalkınca ayak 4. Parmağım da ağrı olmaya başladı parmağım altı agrıyor parmağa veriyor anlamadım bakıyorum azalıyor sonra tekrar artıyor iyileşmedi kas gevşetici falan sürmeme rağmen neyden olur bu acaba ya? Var mı yaşayan