Kızlar utanarak yazıyorum 6 ay önce doğum yaptım bir sorun yoktu ya ben kendimi kasıyorum yada öyle bilmiyorum kendimi alttan alırken ayna ile baktım vajinanizin içi üst kısmında et gibi varmı yukardan acaba normal doğum yaptım ilk olduğu için bilmiyorum belki bana tuhaf geldi öyle birşey varmı ya sizde