Anneler okulda en çok zorlandığınız durumlar neler. Bizim en zorlandığımız şey zorbalık. Okulun arkasında park var çocuklar oynamaya gidiyor ve büyük sınıflar çocuklara ya vuruyor ya tehdit ediyor. Geçenlerde oğluma kayman için 15 TL verirsen kayarsın demişler. Oğlum da anne ben para verir gibi yaptım dedi öyle yattığı için çocuk oğlumun yüzüne kum atmış. Oğlum da öğretmenine söyleyememiş çünkü öğretmeni arka tarafa gitmeyin demiş çünkü gitmemeleri gerekiyor. Kendi sınıflarından olduğu zaman bana ya da öğretmenine söylüyor ama büyük çocuklardan korkuyor, ben ağızdan zorla alıyorum lafı. Ve okulun büyük çocukları küçük çocuklara sürekli zorbalık yapıyor. Ve bunu yapanlar 4 sınıflar. Siz neler de zorlanıyorsunuz? Veya büyük sınıflardan bir türlü zorbalıklar yapanlar var mı?