merhaba kızlar, bebeğim 7 aylık olacak son 2 ayda 2 kere antibiyotik kullandık. her ikisinden sonra bağırsakları kaka düzeni bozuldu sürekli gaz çıkarıp kaka yapıyor bu yüzden de pişik oldu. önerebileceğiniz ve antibiyotikten sonra kullandığınız probiyotik var mı?