Bebeğim 50 günlük mekonyumdan sonraki tüm kakalarinda mukus var kaka yaparken zorlanıyor ve gürültülü kaka yapıyor. Doktor mirabalance probiyotik verdi kullanıyoruz . Aynı zamanda relaktaz damla kullanıyoruz. Ancak herhangi bir rahatlama olmadığı gibi mukuslu kaka devam ediyor. Emerken sürekli olarak kendini geriye atıyor sürekli şişkinlik yaşıyor. Son günlerde kakasi daha mukuslu ve yeşil olmaya başladı. Ne kadar ağlasada memedeki sütü bitirene kadar emziriyorum. Yani yeşil kakanin nedeninin ön süt olduğunu sanmıyorum. Kilo alımı iyi ancak zaman zaman mukuslu kusmasida oluyor.Ağlama krizleri yaşıyoruz. Tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi nasıl bir yol izlemeliyim. Alerji olabilir mi bu durum