Merhabalar, bebeğim 10 aylık, oto koltuğunda zaten durmaz kucağıma alırım ağlar sıkılır bağrır. yiyecekte veririm oyuncakta çok çok kısa süre oyalanır 1 saatlik yolu zor bitiriyoruz. Bi yere gitmekten soğudum. Şarkı yiyecek oyuncak emzirme işe yaramayan şeyler. Muhtemelen çizgiflm açsam bi ihtimal dururda onuda ben açmak istemiyorum. Yani var mı Allah aşkına bi öneriniz