Momtobe Tam bu aydayız.Birkaç gündür gece kötü geçiyor normalde 2,3 kez emer dalardı. Dün çok kötüydü ağlayarak uyandı sürekli ama, diş mi atakmı bilmiyorum artık ruh gibi oldum ayakta uyukluyorum
alihamzahlas Momtobe off aynı dert bizde de var kafayı yemek üzereyim. Sabır sabır diye dua edip duruyorum o derece kötüyüm. Bebeğim sadece bana sarmış durumda sadece beni istiyor. Yanımda yatmak istiyor ama bir evladım daha var onunla ilgilenememek çok üzüyor beni 😔
Momtobe aysebb evet 2 uyku yapıyor sabah 1,5 saat öğlen 4-5,5 arası yine 1,5 saat uyudu. Tek uyku deniyim yarın o zaman yoruldum ya
aysebb Momtobe Zamanı gelmiş aslında bir deneyin. Özellikle ikinci uykuya zor dalma, uyumak istememe var mı ? Buda varsa tüm sinyalleri vermiş oluyor. Diştende ağlayarak uyanma yapabilir tabi ağzına bakabilseniz iyi olur
Momtobe aysebb hayır işte uyumak kendi istiyor zaten kolay geçiyor. Ama deneyeceğim. Dişte olabilir tabii umarım geçer yoksa bayılacağımmm