SevdaArya Kızlar farklı bişey yemediğim halde ara ara böyle kızarıklık oluşuyor sebebi ne olabilir ? Dün geceden beri geçmedi ciddi bşy olabilir mi? [img]https://i.hizliresim.com/p2mLGq.jpg[/img][/url]
Yamancocuk SevdaArya alerji gibi duruyor . Sıcaktan olmuş olsa isilik olur diye düşünüyorum bu isilik değil
NurCelik Kalın giydirmis olabilirsiniz yada cildi kuru ondan egzama da olabilir alerjik bünyesi varsa bazen egzama gecikmiş bir tepki oluyor benim aklıma baska birşey gelmedi
NurCelik SevdaArya olabilir bazen alerjide gecikmiş tepki diye görülebiliyor bizde dahil çok fazla bebekte alerji durumu var sanırım zor bir durum insallah yoktur sizdede ama doktora götürün ilerleme farkederseniz biz yanlış yönlendirme yapmayalım
SevdaArya Yamancocuk daha önce de ara ara oluyordu böyle ama bu dünden beri geçmedi sadece hafifledi biraz