usenmedimyaptimbirvelet berosunannesi eldiven almadım. Ama bereyi e bebekten aldım sanırım. Hmde ve lcwde kışın çok güzel bereler geliyor. Atkıyıda annem örüyor genelde bende öyle beceriler yok😅
berosunannesi Temizlikperisi 2 çocuk ya zor mu arada aklım takılıyo sonra benim yaramazım aklıma geliyo vazgeçiyorum 😅
Temizlikperisi berosunannesi benim 5 yaşında kızım hala yaramaz bacım ben alıştım ama benden tavsiye birax büyüdükten sonra yap ben öyle yaptım biraz rahatladım ☺️