Banada doktor fibromiyalji demişti geçen sene bacağımda ve sol elimin serçe parmağında uyuşukluk gibi tuhaflık oluyodu bazen ağrı bazen iğne batması doktor psikolojik birazda dedikten sonra zamanla unuttum geçti stresli zamanlarımda yine oluyor kolum bile ağrıyo sanırım tek çaresi stresten uzak durmak başka şeylere kafa yormak