Eymnnn yaşına dikkat ettim şimdi 2,5 yaşmış. Kekemelik olmayabilir. Toparlayamıyordur ya da heyecan yapıyor olabilir. Yeni ise zamana bırakın. Benim oğlumda da olmuştu kardeşi olduğunda yeni doğum yaptığım zaman. Ama bizimki 6 yaşında dikkat çekmek içinmiş. Ama korkmuştum kekemelik mi başlıyor diye. Zamanla geçti