şöyle bebeğinizin ayına göre günde 20 damla verebilirsiniz ben 10 -10 iki seferde gazı oldukça veriyordum , bir de gazı olmaması için emzirdikten sonra 15 dk dik tutun ve gazını çıkarın emzirir emizrmez yatar pozisyonda uykuya bırakırsanız gaz bağırsaklara iniyor ve çok daha zor çıkıyor şifa olsun inşallah