Mahsumkurt27 canım, saç konusunda yardim istiyorsan esini ikna edebiliyorsa en azindan omuz hizasinda kestirsin. Kökü onda nasılsa gene uzar, yok kesemem diyosa hergun tarayip biraz islatip sacini sıkıca örsün. Darmadagin olmasindan iyidir, inan bende gunlerdir kafama tarak vurmuyorum. Allahtan kocam yanımda degilde rahatım