zeydinannesiyim Allah razı olsun 🙏 en başından oksapar başlattı özeldeki doktorum, ve vitamin ve magnezyum desteği de hala devam ediyo, ben 8 haftalıkken falan ankaraya perinatolojiye gittim ordaki doktorda ecopirinin daha yararlı olduğunu söyledi ona başlattı, şimdi hem ecopirin hem de 2 günde bir oksapar iğne kullanıyorum. Düzenli tansiyon takibi, hem özel hemde araştırma hastanesinde 2 farklı doktora gidiyorum. İnşallah hayırlısıyla vaktinde sağlıkla alırım kucağıma 🙏