5 günlük bebeğim var birde 4 yaşına yakın abisi. Hafta içi 9:00/16:00 kreşe gidiyor. Ancak evde bebekle kaldığı sürece ne yapacağımızı şaşırdık. Kibar yolla dokunmamasını anlatıyoruz empati yapıyoruz. Tüm metotlar olmuyor. Canım kardeşim minik kardeşim diyerek yaklaşıp yattığı yatakta özellikle zıplıyor tak tak vurma efektleri yapıyor zaten normalde de haraketli oğlum yaramaz bir kahve bardağımızı köşeye koyamayız dikkat etmez vs şimdi bu 5 günlük bebeği nasıl koruyacağız derdine düştük. Bu süreçte ne yaptınız acil yardım.