52 günlük bebişim var uyusa bile gündüzleri saat başı uyanıyor çok değişik ağlıyor gazı vs var sanıyorum meme de duruyor zaten aktif emmesi yok max tek göğüste 7 - 8 dk duruyor ben de bu yüzden gündüzleri o ağladıkça direkt memeyi veriyorum ama alışkanlık haline mı geldi doymuyor mu bilemedim
Bu arada çişli bez sayısı da günde 3 4 kez görüyorum sabahları dolu dolu oluyor onun harici çiş yapsa bile pek dolu olmuyor