Sinem26 bizim de tek gözü öyleydi göz kanalı tikanikligi var dendi. Ilaç kullandım o an iyi gibi oluyordu sonra tekrar aynı oluyordu. Tek çaresi masaj bu işin. Yanı gözyaşı kanalı tıkanıklığında böyle. Senin anlattığın gibi oluyordu bizim de. 1 gün yapmasam unutsam yine oyle oluyor. Göz doktoru bi tanıdığım var hocamin eşi. 1.5 yaşına kadar yapmaya devam etsin demis