Sonsuz18 LC Waikiki’den bej rengi almıştım şimdi siyah olarak beğendiğim bir şey bulamadım yorumları kötü bildiğiniz bir marka var mı ya da link kullanıp da memnun kaldığımız 2000 TL’yi geçmesin ama fiyat olarak
uykusuzgiller Sonsuz18 ilk bu haki rengini beğenmiştim ama siyah istiyordum diye aldım siyahı da çok hoş duruyor 38 bedenim 38 aldım dar olmadı hafif bol oldu tam istedigim gibi
mom0725 He-qa nin trençkotlari çok güzel ve kaliteli oraya bakabilirsiniz bütçenize uygun bulursunuz diye düşünüyorum
Sonsuz18 uykusuzgiller Teşekkürler çok tüy topluyor diyorlar Öyle bir şey var mı acaba Bir de kalıbı bu olmuş oversize sizin boy kilounuz kaçtı Ben 1.65 64 kilo fiyatı çok iyi yorumlar da güzel almak istiyorum
uykusuzgiller Sonsuz18 evet tüy toplaması var ama siyah olan kiyafetlerde oluyor benim boy 162 kilo 60 ben dar sevmem ustüme otursun da istemem o yüzden sevdim ben