sudeg dikiş nerede doğru anladım ins benimde vajinal boydan boya dikisim vardı hiç acımadı ama ben ikinmaktan korktum en ufak ıkinsam aklım çıkıyordu kabız olmamaya dikkat edin aşırı da ikinmayin hiçbir sorun olmaz genel bir yanma kaşınma oluyor oda iyileşme belirtisi