Mariposa hayır çarpmadım eminim yani röntgende de bişey çıkmadı gece acile gittim ama hala var baya şiş çıkıntılı çok endişeliyim daha önce bu ayağım çok ağrı yapıyordu zaten ama ağrı kesilmişti bir süredir beş buçuk ay önce doğum yaptım bide turşu yemiştim acaba diyorum tuzlu ya ödem mi yaptı yada Allah korusun başka bir şey mi :(