ben kucağımda sallayarak uyutuyorum bazen bunu seviyor ama o da bel ağrıtan bir yöntem , bu arada yatarken emziriyorum ikimiz yanyana yatıyoruz kokumu alıyor elimi tutuyor bırakmak istemiyo bir süre dalana sarılıyorum hafif hafif okşuyorum kendim pişpiş diyorum çok sessiz nazik nazik böyle dalınca emzik veriyorum yatağına koyuyorum bir iki uyanıyor ağlıyor emziği düşünce geri veriyorum sonra uyuyor sabır gerek ama ayakta sallamak çok uyutmak için uygun bir şekil değil kardeşim bir kitapta okudum beyninde hipatalamus varmış aslında bebek yatar pozisyona gelince uykusu gelirmiş salladıkça hipotalamus hareket eder dolayısıyla uykusunu zorlaştırırmış bir de benim yöntemi dene bak bakalım