Atak mi başka dert mi ne bu arkadaşlar . Battaniyeye yatıyorum oynasın dönsün diye ağlıyor oyun halkasında ağlıyor , kucağıma alıyorum ağlıyor gezdiriyorum ağlıyor . Şuan bu saatte gece uykusuna geçiyoruz çünkü sürekli ağlamaklı mızmız. Gündüz en son 12 de uyumuştu çünkü. Perişanım. Ne zaman geçecek bu