crgcrg Merhaba kızlar doktorumuz rota ve menenjit aşılarını yaptırmamızı önerdi. Rota için rotarix menenjit için menveo ve bexsero önerdi. Siz hangisini yaptırdınız bebişinize ve aşı sonrası nasıl geçti?
onceuponatime_ crgcrg biz rotarix bexsero ve nimenrix olduk 3 ve 5.aylarda huzursuzluk dışında yan etki yapmadı çok şükür
babyisleeping crgcrg rotarix bexsero nimenrix oldu bebeğim 3.ve 5.aylarda. Rotamız bitti 2 dozdu ama menenjit 3 doz 13.ayda tekrar olacak. Bizde ateş huysuzluk falan yaptı canlı virüs aşısı olduğu için
hermione_granger crgcrg rotarix yapıldı 2 doz menenjit aşılarıda bexsero 3 nimenrix 2 doz 7 9 13 ay olarak düzenledi doktorumuz menenjit aşısında bi ateşi oldu ama ateş düşürücüyle hallettiktik tabi normal günlere görede huzursuzdu
onceuponatime_ mamaisqueen merhaba menenjit için toplam 6 doz ediyor 4 tanesi vuruldu, 2 doz 13.ayda vurulacak rota aşısı da zaten 2 doz
mamaisqueen onceuponatime_ Çok teşekkür ederim ederim 🌸🌸 Rota bitti bizimde ama Menenjit bazıları 3 doz yaptırmış bazıları 5 bazıları 7. 7 doz çok fazla geldi bana ya. Bebeğim 3 aylıkken bir program yapmıştı doktorumuz sonra bebeğim hastalandı derken erteledik programı da unuttum 🤦🏻♀️ Cumartesi günü rutin muayenesinde tekrar konuşacağım bakalım.