2prenses1anneee kızlar ikide bir cıkamıyorum ben ya kart verdiler en son gittiğimde ama ben buna şifre falan alamadım bi türlü biriktirip toplu cekme sansımız varmı bilen varmı acaba öyle yapan oldu mu hiç