16 aylık benim de bebeğim tek uyku yapıyor gündüz 12 de uyuyor saat 1 de kalkıyor,hemen tekrar uyutuyorum 1 saat daha uyuyor. Böyle çok güzel uyanıyor keyfi yerinde oluyor.Toplam 2 saat yani.ama bizim geceler çok zor geçiyor. Saat başı kalkıyor maalesef ben de bu konuda ne yapacağımı bilmiyorum.