Merhaba anneler birşey sorucağım bizim dikkat dağınıklığımız var geçen sene de kreşe gidiyordu ama epilepsi sürecimiz olduğu işin hastane derken geri kaldı yaşıtlarından bir sene daha aynı sınıfta kalsın 3 yaş gurubunda şuan kendisi 4 yaş dediler ama vurmayan çocuğum vurmaya başladı çok üzülüyorum benim gibi olan var mı kendisinde sıkıntı yok elhamdülliah ne yapmam lazım başına gelem var mı