OguzKZeynepH Bende siyah latex xl var. Kullandım biraz ama bel sorunum oluştu benim o yüzden satmayı düşünüyorum. 170 TL.
prensannesiii14 https://hizliresim.com/qymmdq https://hizliresim.com/ZnAWLg https://hizliresim.com/BGREEV https://hizliresim.com/qymmdq yamunanın exclusive m beden korsesini satıyorum balen kısmında ufak bir sökülme mevcut belli olmuyor 160 tl