Benim doktorum 6. Aydan önce oturtma demişti. Osman gönülal takip ediyorsanız 3.5 aylıkken başlayın ki katı gıdaya oturabilirsin diyor hep. Ben 5. Aya kadar bekledim ama pişman oldum önceden oturtmadığıma katı gıdaya geçtik çocuk öne eğiliyor. Şuan beş buçuk aylık her türlü oturuyorum alışsın. Zaten o eğilmeye yana yatmaya başladığı zaman zorlamıyorum 5 10 dakika deneye deneye başladım