seymanne613_ Boyun fıtığı için mr cektirdim iki tane sol tarafta tiroid nodülü çıktı yaşım 28 bu durumu yaşayan var mı geçiyor mu çok tedirginim
TalentedMom seymanne613_ benim yıllardır tiroit nodülüm var 2 kere biyopsi yapıldı iyi huylu çıktı hormon testleri de iyi çıkıyor takipteyim mor lahanadan uzak dur mutlaka
ikikedibirbebek seymanne613_ benimde var bunun için ultrason çektirmeniz gerekiyor 5 yıldır ben çektiriyorum her yıl ama benim nodüllerim çok küçük doktor takibinde biyopsi gerekmiyor diyor ne kadar büyük olduğuna bakılır gerekirse doktor biyopsi ister
aybars_mom seymanne613_ bende tek taraflı vardı dışardan çok belli oluyordu. Mayıs ayında aldırdım. Biyopsi sonuçlarım temiz çıkıyordu ama görüntü olarak aşırı belli olduğu için alalım dedi doktor. Tsh t3 t4 bunlarda normaldi. Tek sebep görüntü
seymanne613_ TalentedMom öyle mi ben de bugün öğrendim Allah bilir ne zamandır var hiç belirtisi yoktu gidip USG yaotiricam inşallah temiz çıkar çok geçmiş olsun sizede
poyraz2107 3 kere ameliyat oldum ben hala var dışarıdan görünmüyorsa ve seni zorlamıyorsa ilaç veriyorlar kullanıyorsun ömrünün sonuna kadar
seymanne613_ poyraz2107 ameliyatı zor mu ben tesadüfen dün öğrendim bayadir vardır belki de USG yapitracahim rabbim şifa versin sizede
poyraz2107 seymanne613_ ilk bir hafta zor başını hareket ettiremiyorsun ağrı yapıyor sonra kolayca iyileşiyorsun sıvıyla besleniyorsun o bir hafta kafana takma inan o kadar çok kişide varki belki herşeyin normaldır hiçbir tedavi gerektirmez sana da
seymanne613_ ikikedibirbebek çok çok geçmiş olsun rabbim şifa versin bende tesafuden öğrendim belki de bayadir vardır gidip cektirecegim USG inşallah benimde miniciktir
asar23 Annemde var ameliyat şart ama kendisi korkudan reddediyor bide kilosu şekeri tansiyonu herseyi mevcut siz bol bol dereotu tüketin tuzlayın
seymanne613_ poyraz2107 ay inşallah dokuz aylık bebeğim var kafaya takmaktan bugün sütüm bile yoktu nerdeyse stresten