Esrasaree eminim tanışmamiştir, hangi doktor söyleyin de kimse gitmesin :) 20 kiloya normal diyorsa vardır bir sıkıntı ya da sizin çevreniz kaynana vs iyi diyordur :) oğlum tam o aylık boyu 105 cm kilosu da 16.50 4 , 5 yaşındaki çocuk gibi duruyor ve doktor ortalama üstü dedi. Zaten persentil tablosu ortada. Belli bir aydan sonra zaten kilo önemli değil boy önemli. Yazık çocuğu obez yapmışsın haberin yok. Madem doktoru bu kadar önemsiyorsun ne diye buraya soruyorsun kendi tatmin etmek için mi? Boşa tatmin etme çünkü kimsenin özenecegi bir kilo değil. Ya da çocuğunuz hiç hareket etmiyor ilerde de kilo verdirmek için post açarsınız.