Merve421905 Oğlum 5 aylık oldu gazın bittiğini nasıl anlayacağım hiç bilmiyorum bazen gazı olunca huysuzlanıyor bazen de hiç gaz sorunumuz olmuyor
Deletedmom110 Merve421905 kendiliğinden bi anda bıçak gibi kesiliyor. Genellikle 4. ayda bitmiş olur. Durduğu yerde pırt pırt duyarsınız çıkardığını.
Aysekya Merve421905 karnının şişkinliğinden anlayamıyor musunuz ben öyle anlıyorum eğer karnı yumuşaksa gazı yok rahat eğer şişerse gaz çıkartmaya çalışıyoruz o zamana rahatlıyor
Dunyamsensn2008 Merve421905 Umarım erkenden biter.Bittigini bence rahat uyumalarindan kendi kendine çıkarmasından anlayabilirsin gaz sorunu bence tamamen geçen bir durum değil eskisine göre daha rahat oluyor sadece.Mesela benim oğlum neredeyse 1 yaşında ama hâlâ çekiyoruz 🙄
Merve421905 Dunyamsensn2008 Bazen çıkarmıyor ama rahat rahat uyuduğu oluyor ondan kafam karıştı umarım çok çabuk biter 😒