2 buçuk aylıkken benim bebeğim de hasta olmuştu burnu akıyordu öksürüyordu ateş çıkmadığı için şurup vermedim doktora da gitmedim. Bir hafta sürdü giderek azaldı. Yalnız öksürük boğazdan mı geliyor ciğerlerden mi ona dikkat edin, ciğerlerden geliyorsa doktora gidin.