Offff çok şey yazmak istiyorum ama nerden başlayayım bilemedim.
Öncelikle ömründe 1 bilemedin 2 kere yaşayacağın bir yoldan yürüyorsun, başka şeyleri düşünmeyi bırak ve sürecine odaklan.
Ders çalışamıyorum, kursu bırakmak zorunda kaldım, temizlik yapamıyorum. Şuan sizin önceliğiniz bebeğiniz. Zaten Bikere psikolojik olarak bişeylere yetişmeye çalıştığınız için yoruluyorsunuz. Ben pro Max anne sayılırım 🙈 birtane 10 yaşında birtane 7 aylık bebeğim var, kendime tek sözüm hiçbirşeye yetişmeye çalışmayacağım olmuştu. Sabırlı olun, bu günler geçiyor.
Ağlaması için birşey diyemeyeceğim, kolik olabilir huysuz olabilir ama siz bebeğinizi kucağınızda tuttuğunuz için bile suçluluk hissediyorsunuz. Ben alıştırmadım ağladığı için aldım diye açıklama yapıyorsunuz. Bunun için suçluluk hissetmeyin tadını çıkarın