Masalbebee 4. Ay aşılarını geçen yaz annemlerde yaptırmıştım farklı ilde
Sağlık ocağı elimizde yok sayılı geliyor dedi ben de il sağlık müdürlüğünü aradım ellerinde aşı yokmuş başka bir sağlık ocağını aradım onlar il sağlık müdrlüğünü arayın bizim elimizde var takas ederiz dedi
Aradım, sorunum çözüldü
Benimkilerde aşı yoktu diye böyleydi haricen sorun olmuyor diye biliyorum
İsterseniz gitmeden asm yi arayabilirsiniz durumunuzj anlatın