Merhaba kızlar, oğlum şuan 2,5 yaşında. Oğlum 6 aylıkken boynunda bi şişlik görüp götürmüştük. Doktor tahliller yapıp enfeksiyondan kaynaklı demişti. Ama hiç bir küçülme olmadı aksine bugün bi baktım büyümüş ve altında bir tane daha çıkmış o boyutta. Doktora götürceğim pazartesi günü ama içim içimi yiyor benim gibi yaşayan oldu mu? neden geçmiyo ve çoğalıp büyüyor olabilir?