sema123 meraba kizlar bebeğim 2 buçuk aylik ama sabah kalktığın da gözü aynı büyük gözü gibi sadeece capaklanuyo aldıktan snra bisi kalmiyo komple capaklanmiyo yani bebisi boyle olan annneler varmi?
Hayriyedeniz Bizde 55 günlüğüz ara ara bizde de oluyor ☺️ Doktorumuz önemli birşey olmadığını söyledi. Ilık suyla bezi ıslatıp temizliyorum ben 😇