ahafsa Selamlar ben akrep burucuyum kız kardeşim boğa küçükken pek anlaşamazdık şimdi yeni bebişim boğa burcu olacak merak ediyorum nasıl olur aramız
2prensesannesi30 ahafsa Kızım boğa burcu merhametli sevecen iyi yönleri 😂 Aksi yönleri inatçılık hiperaktif sürekli ağlama bağırma vs vs
Beyzaveduru Kızım boğa burcu. Çok merhametli ama çok inatçı yaşının da gereği olabilir ama eşim de boğa burcu sabşt fikirli ve inatçıdır. Birdi iki oldular yani.😀 onun dışında hayvanları sever merhametli sevecendir
cglr91 Bende eşimde 5 aylık oğlumda boğa burcuyuz . Eşimle çok uyumluyuz oğlumda şuan için çok uyumlu bir bebek .