uykusuzanne__ etlerimi julyen doğradım düdüklüde pişirdim biraz sonra soğanı doğradım biberleri büyük büyük doğrayıp iyice soteledim patateslerimi de airfray’da biraz pişirdim belki tencerede geç pişer diye hepsini karıştırıp kavurdum pulbiber karabiber kekik tuz kısık ateşte pişirdim çok lezzetli oldu