Sulee_ Bir kaç takım alicam ama bedeni nasil alıyorsunuz ya kucuk yada buyuk olursa diye tereddutluyum
beybitolat Sulee_ ablam sürekli yiğenime alıyo tam kalıp geliyo demişti. Çok uygun bende bakıyorum ama ben hiç alışveriş yapmadım
yagmurkokusu_ Kalıpları küçük büyük alırsanız güzel idare eder fulla çocuk kısmında da baya indirim var dün bende penye aldım elbise aldım 13 parça 1200 küsür tuttu.
dilaraabozdemir Sulee_ ben sürekli alıyorum çok kaliteli bence ama 1 beden hatta bebeğiniz veya çocuğunuz yapılıysa 2 beden büyük alın benim oğlum 7 aylık 9.7 kg 1 yaş tam geldi birdaha alırsam 1.5 2 yaş alırım kızım 3 yaşında 19.5 kg 3-4 yaş tam oldu
yagmurkokusu_ alpmila takım almışsınız ben penye ve elbise aldığını belirtmişim. 13 parça birde 1200 tl tuttu komple yanlış okumuşsunuz
Zeytin-gozz1 Sulee_ sürekli alışveriş yaparım.benim kızım minyon bir çocuk olmasına rağmen 1 beden büyük alıyorum. Sizin çocuğunuz kalıplı iri yapılı bir cocuksa 2 beden büyük alabilirsiniz 😊
Zeytin-gozz1 Sulee_ kurutma da denemedim ama ben ilk yıkamayı çok düşük derece de yaptığım için çekme sorunu yaşamadım hiç.
alpmila yagmurkokusu_ yani brn takım almadım sadece neler aldığınızı merak ettim indirim yolu varda ben mi bilmiyorum acaba dedim