Kızlar merhaba 50 günlük bebeğim var üç günde bir kaka yapıyor bazen dört fakat bebeğim çok huzursuz sürekli ağlıyor uykusundan uyanıyor doğru düzgün 2 saat uyudugunu düşünüyorum sürekli meme olmak istiyor on güne kadar normal diyorlar ama ne yapacağımı şaşırdım yardımcı olabilecek var mı bu durumu yaşayıp da çözüm bulan lütfen yardımcı olun çok bunaldım artık